Een teamchef

11-05-2009 15:50

"Ik zit thuis op de bank bij te komen van een bezoekje aan de kaakchirurg. Ik had maar een thuiswerkmiddagje gepland, wat afhankelijk van de omstandigeheden nog ter plekke kan worden omgezet in ziekteverzuim. Maar de zeurende pijn is even wat minder dus ga ik aan de slag op mijn iMac. Eerst even inloggen op de beveiligde extranetsite van het korps. Wat is er vandaag gebeurd? Hebben mijn collega's nog spannende nieuwberichten geplaatst? Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte, nu open ik even mijn Outlook via de extranetomgeving. Wel makkelijk trouwens dat ik mijn e-mail ook thuis of zelfs via mijn iPhone kan uitlezen. Nadat alle belangrijke e-mailtjes zijn beantwoord, check ik meteen even mijn agenda voor de komende dagen... Nog even een klein artikeltje tikken voordat ik me weer terugtrek op de bank. Want de verdoving begint nu uit te werken, dus tijd voor een powernap.. Morgen kan ik meteen weer verder werken."

Doorzoek de website