Een communicatieadviseur

23-04-2009 16:08

"Vandaag moeten we onverwacht de knoop doorhakken of de wijzigingen in de ontwerpen van de nieuwe jongerensite akkoord zijn. Daar zou ik met een aantal collega’s uit het land nog wel even over van gedachten willen wisselen. Op deze korte termijn kan ik geen overleg meer plannen. Ik start intranet op en ik nodig mijn collega’s uit om mee te praten over het nieuwe ontwerp. Zij komen online en we kunnen via een videoverbinding in discussie.  Goed dat het nu ook mogelijk is om thuis mijn eigen intranetsite te raadplegen en te vullen. Kan ik op mijn vrije dag mooi nog even vanuit huis de definitieve ontwerpen beoordelen en doorsturen. En als ik dan toch achter mijn computer thuis zit, kan ik gelijk mijn vakantiedagen raadplegen om vervolgens mijn droomvakantie te boeken!  Als het gaat om communicatie met jongeren, ben ik erg benieuwd hoe de collega’s die in hun dagelijks werk met jongeren te maken hebben, denken over jongeren in relatie tot veiligheid. Tegenwoordig kan ik met het nieuwe intranet snel stellingen toetsen en input vragen bij wijkagenten en jeugdagenten, daar zit immers de kennis die ik nodig heb voor mijn project."

Doorzoek de website