Een bureauchef

23-04-2009 16:07

 “Na een heerlijke vakantie kom ik weer opgeladen terug op het bureau. Eens even op intranet kijken hoe we ervoor staan. De tool die ons direct inzicht geeft in de prestatiecijfers van de regio is zo handig: ik weet direct waar we de komende weken extra op moeten inzetten. En dan nu in rap tempo mijn achterstallige werk inhalen. Er staan weer heel wat verlofverzoeken en ingevulde declaraties voor me klaar. Toch handig om dat in één oogopslag bij elkaar te hebben, ik ben er niet meer dan een half uur mee bezig. Daarna nog even de laatste discussies in het virtueel kantoor van alle chefs door scrollen en ik ben weer helemaal op de hoogte van wat er speelt in het korps! Snel tijd dus voor koffie met mijn collega’s om even bij te praten…” 

Doorzoek de website