Een medewerker kwalititeit en innovatie

05-06-2009 16:45

"Met mijn ear-in luister ik naar mijn favoriete muziek en loop ik naar de vergaderkamer waar zometeen het Landelijke overleg Leiderschap start. De muziek wordt afgebroken door een bliebje. Ik kijk op mijn gsm. Een berichtje van bureauchef Joost: "ik lees op mijn beeldscherm dat je zo het overleg ingaat, vergeet mijn punt niet in te brengen aub?" Goed dat Joost me een berichtje had gestuurd, want ik was zijn punt bijna vergeten.
Later in de trein terug naar Haaglanden, open ik mijn mini-laptop, log in op het Haaglanden intranet en zie in beeld: 4 reacties op een document dat ik op het net had gezet voor de expertgroep Competentiemanagement. Da's mooi! Een pop-up verschijnt: "ik zie dat je online bent enne...?" Het is Diane. ik antwoord snel even: "we krijgen data-opties voor het overleg". Diane schrijft: " OK, tot vanmiddag".  Snel lees ik de berichtjes van korpsnieuws door. Henk was weer op TV West. Even het filmpje bekijken. Ik zet via het toetsenbord het geluid uit, en luister verder via mijn ear-in naar wat Henk te vertellen heeft. Intussen kijk ik mijn mailbox door. Madeleine verschijnt in beeld en vraagt feedback op een stuk tekst dat in beeld verschijnt. Ik geef wat opmerkingen, waarna ze weer off line gaat en ik het interview met Henk afkijk. Tot slot open ik de Leiderschaps-Community en doe kort verslag van het Landelijk overleg. Nadat ik een Youtube-filmpje aan dit verslag toevoeg, sluit ik mijn pc. Nu ff de Spits doornemen."

Doorzoek de website